Volle Maan 17 juni.....Genieten!

Het is volop genieten bij deze maan, want alles is gedaan. Je hebt een hele hoop werk geleverd, en er zullen nu geen grote veranderingen meer zijn, want alles staat stevig in de grond. Moeder Aarde laat zich in alle pracht & heerlijkheid zien, alles heeft z'n plek gevonden zowel in jou als in de natuur dus tijd om te genieten van de warmte, de lange avonden en het voldane gevoel, wetende dat je alles hebt gedaan wat je tot nu hebt kunnen doen. Misschien heb je nog een kleine wijziging hier en daar, maar meer ook niet.

                                   afbeelding via Tumblr

En dan kan opeens dat WOW moment als een bliksem inslaan en zie je helder wat er allemaal al tot wasdom is gekomen en wat er nog tot wasdom kan gaan komen.  Dit alles is jou ten deel gevallen door jouw inzet op het juiste moment. Bij deze maan geef ik mijzelf dan ook altijd een klein cadeautje, gewoon als pluim voor het doeltreffende werk wat ik heb verricht. Dat kan een steen zijn,  kruiden of iets anders kleins, maar altijd iets wat het genieten van de Wasdom nog eens extra benadrukt. En ik vier deze volle maan altijd met anderen, want vreugde is er om te delen. Helemaal nu, want met deze volle maan in Boogschutter kun je er gif op innemen dat je boordevol levenslust en nieuwe ideeen zit, kom maar op met die uitdagingen is het motto. Denk aan de kaarten Kelken 3, Staven 4 of de Keizerin van de Tarot, time to have fun & relax.

Ik heb deze week al een super voorbereiding gehad voor deze maan waaronder, een zoon die geslaagd is voor zijn eindexamen, een aantal van mijn eigen ontworpen sieraden zijn gearriveerd en objecten die ik nodig heb voor een nieuwe uitdaging kwamen vandaag binnen. Mocht je jezelf een klein cadeautje willen geven als pluim, onderstaand een afbeelding van de ring met een kleine maansteen (€15) die gisteren is binnengekomen. Staan dus nog niet op de site, maar ben morgen & maandag gewoon thuis, dus stuur me maar een berichtje wanneer je 'm wilt hebben.



Have fun! en hou altijd deze twee regels in gedachten bij alles, dus ook hierbij:
1) Doe wat je wilt, maar schaad een ander niet;
2) Alles wat je doet komt in drievoud bij je terug.