Binnenkort: Numerologische sieraden

Algemeen
Als onderdeel van het handlezen pas ik ook numerologie toe. Keer op keer heeft de numerologie voor mij bewezen een opvallend doeltreffende methode te zijn om inzicht te geven in de vele onderdelen van iemands leven. Hoe was je als kind? hoe ziet de buitenwereld je? wat is jouw levensles? waar wil jij heen? hoe pak jij de dingen aan? Aan al deze vragen en nog meer worden door middel van berekeningen nummers gekoppeld die vervolgens een betekenis weergeven. De afzonderlijke nummers staan in relatie tot elkaar en geven zo een totaalbeeld wanneer gelezen.

En..
Ieder nummer is ook gekoppeld aan kleur, element, metaal en stenen. En die laatste, stenen, hebben in het bijzonder mijn interesse. Als kind ben ik al in aanraking gekomen met de krachten die verborgen kunnen liggen in stenen. Daar was niks zweverigs aan, ik was gewoon allergisch voor huismijt en stoffige ruimtes en mijn propere moeder kon daar niet tegenop poetsen. Na verscheidene middeltjes te hebben geprobeerd kwam mijn vader met een steen aan die ik dan moest dragen, wat ik braaf jaren gedaan heb en die ik uiteindelijk ben verloren. Maar ik kan nu wel al 30 jaar de meest stoffige ruimtes binnenlopen, vol met huismijt bezaaide matrassen beslapen zonder een nies eraan te besteden.
Nou denkt menigeen, ja ja, gewoon over heen gegroeid. Kan, misschien, maar ik weet wel dat sinds mijn dochter een steen draagt zij geen astma pufjes hoeft te nemen. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Stenen
Zoals ik net al noemde is ieder nummer gekoppeld aan een of meerde stenen. Daar kan in numerologie land verschil in zitten en ik heb daarom gekozen voor die stenen die het meest voorkomend gekoppeld zijn aan dat specifieke nummer. De diamant, saffier & smaragd heb ik achterwege gelaten gezien het prijskaartje.

Levensles & Ziel
Je kunt de steen natuurlijk voor diverse plekken gebruiken op basis van de numerologie, maar ik heb gekozen voor de levensles & ziel. De Levensles is de grote les die wij in dit leven hebben te leren. De Ziel is er altijd, maar zal zich ten volle manifesteren wanneer je de lessen zijn geleerd. In beide gevallen is het fijn om wat extra hulp te gebruiken. Iedere armband heeft die specifieke steen voor jouw levensles of jouw ziel en dat reken ik graag voor je uit. Je ontvangt daarbij een omschrijving van jouw levensles en/of ziel. Uiteraard is het mogelijk ook een armband te laten maken met twee stenen (levensles & ziel).

Rudraksha & lavasteen
Aan iedere armband is ook een Rudraksha kraal geregen. Deze kralen zijn afkomstig van de Elaeocarpus Ganitrus Roxb boom en worden door Hindoes al duizenden jaren gezien als een heilige kraal die onder andere bescherming biedt tegen negatieve invloeden.
De armband is afgewerkt met twee kleine lavastenen, het element vuur. Verstrekt warmte en vitaliteit aan de drager en helpt emotionele balans te herstellen.

Materiaal
De armbandjes zijn gemaakt van waxed katoenen draad en handgeknoopt door mij (met dank aan Yuko & Made van Toko Bead in Ubud).

Nou dus hier verkrijgbaar, binnenkort dan, want ik moet nu eerst nog even wat andere dringende dingen doen. Mocht je al interesse hebben, stuur me een mailtje.