Hij begint weer

Begin maart start er weer een cursus Handlezen bij de Volksuniversiteit Amsterdam.
Een aantal cursisten van de najaarscursus van 2012 is zo attent geweest om feedback te geven over hoe zij deze hebben ervaren. Mijn dank daarvoor!

De cursus Handlijnkunde heb ik met veel plezier gevolgd en “het smaakt naar meer……….”
De cursus is kort en krachtig en de docente is in staat om de lesstof op zeer prettig wijze over te brengen. Een plezierige bijkomstigheid daarbij is haar gevoel voor humor.
Het concept van lesgeven heb ik als zeer leerzaam en plezierig ervaren; leren op basis van je eigen handen geeft veel (zelf)inzicht. De mogelijkheid om de eigen handafdrukken te kunnen vergelijken met de handafdrukken van de overige cursisten is ook zeer leerzaam en geeft een prettige groepsdynamiek (interactief; je leert van elkaar).
Fijn dat de groep niet erg groot is, hierdoor heeft de docente de ruimte om in voldoende mate stil te staan bij de handen van iedere cursist.
Ik ben zeer geïnspireerd geraakt door deze cursus  en heb mij inmiddels ingeschreven voor een tweejarige opleiding handlijnkunde.
Rita


De cursus is inspirerend en we kwamen er iedere keer weer vrolijk vandaan. De aanpak van Joyce is gedegen en professioneel; handlijnkunde blijkt een echt vak! Toekomst voorspellen is er trouwens niet bij. We kregen bevestiging waarom je leeft zoals je leeft en dus meer inzicht in ons eigen doen en laten. Veel ligt al vast in je handafdruk, maar ideeën om nieuwe wegen in te slaan in het leven hebben we ook opgedaan bij de cursus!
Wendy & Rita


Toen ik mij vorig najaar opgaf voor de cursus handlezen bij de volksuniversiteit, had ik geen enkel vermoeden wat ik daarvan kon verwachten. Ik hoopte inzicht te verkrijgen in wat handlezen precies inhield en was benieuwd of dat mij ook inzicht in mijn eigen talenten en vaardigheden zou verschaffen.
Jouw bekwaamheid, geduld en persoonlijke aandacht hebben mij in die paar weken zoveel meer geboden.
Ik heb zoveel "aha-momenten" (o, daar komt dit of dat vandaan) gehad en stond steeds versteld van wat jij allemaal in staat was te vertellen aan de hand van de lijnen en patronen die jij in onze handen zag.
Ik had niet verwacht dat ik in 5 weken zoveel zou bijleren en deze cursus heb ik als zeer verrijkend ervaren. Ik vond het heel leuk om deze cursus samen met een vriendin te doen en zou het een ieder willen aanbevelen. Een mooie ervaring om te delen ook met een zus, moeder of buurvrouw.

Diane  


"Je persoonlijkheid, je manier van lesgeven en de materie voelde voor mij als een warme jas....."
M-José 

Voor meer informatie & inschrijvingen kun je terecht bij de website van de Volksuniversiteit Amsterdam