Happy 2014!




Ok, dit is nu al mijn derde ontwerp voor een 'beste wensen' kaart dit jaar.  Over de eerste twee was ik niet helemaal tevreden en vanochtend tijdens het hardlopen dacht ik ineens aan deze tekst die ik tegenkwam. Geen idee wie 'm bedacht heeft (excuses) maar heb 'm toch gebruikt. De rest is van eigen bodem.

Wellicht herkennen jullie de verschillende huidpatronen die zijn gebruikt in het pad. Ieder van ons heeft z'n eigen pad te gaan en niet iedereen hoeft deze altijd te begrijpen, het is namelijk jouw pad, niet die van hun.

Ik wil iedereen die ik het afgelopen jaar op mijn pad ben tegengekomen bedanken voor zijn of haar bijdrage. Het was voor mij een jaar vol afwisseling met spannende projecten, mooie ontmoetingen en nieuwe fases.

Iedereen een fantastisch 2014 toegewenst!