Handen & voeten

Alweer een poos geleden ontmoette ik Merle in mijn praktijk en op de ene of andere manier zijn wij aan elkaar blijven plakken en dat voelde goed. Ikzelf heb daarna bij Merle de tiendaagse sportvasten gedaan zo'n anderhalf jaar geleden, iets waar ik nog steeds 'happy' de gevolgen fysiek mag zien.

Maar dat is niet het enige, want Merle doet nog veel meer waaronder geweldige voetreflexmassages. Nu heb ik 'als groot liefhebber van massage' natuurlijk al diverse verschillende voetreflexmassages mogen ontvangen, maar deze is ECHT! anders. Als een herboren mens, vol energie die weer met beide benen op de aarde staat kwam ik eruit. En iedere keer weer, want als ik iets goed vind, is het voor herhaling vatbaar.

Dus toen dachten Merle & ik, waarom niet de handen & voeten combineren?
Een half uur handanalyse voor inzicht in jezelf, gevolgd door een half uur totale ontspanning & aarding door de voetreflexmassage

Dat is toch een uitermate 'well spend' uurtje van de dag!
En dat is nou exact wat wij gaan aanbieden, een uur alleen voor JOU.


Wanneer:        zaterdag 4 april 2015 10:00 - 17:00
Waar:              Balance Corner, Uiterwaardenstraat 218, 1079 CV Amsterdam
Kosten:           € 60,- (consult handlezen & voetreflexmassage samen)
Hoe:               aanmelding gaat per inschrijving & op vaste tijd. Dus stuur een mailtje joyce@vannispen.nl of bel 06-21225836

Meer weten over Merle? Check haar site PRAKTIJK GOED ONTMOET