Soulfulliving, yoga & handlezen in Spanje


In mijn beleving is de zomer nu echt voorbij. Hadden we vorige week zondag nog een heerlijk diner buiten zit ik nu binnen met een wollen trui. Het kleed in de gang, eentje die mijn man liever niet ziet maar waar we een 'zomer - winter agreement' hebben gemaakt, heeft ondanks dat de zomer officeel nog niet ten einde is, zijn plek weer ingenomen. En des te groter is mijn verlangen naar de warmte van de zon en hogere temperaturen, want ik functioneer gewoon beter boven de 25 graden celsius in de buitenlucht.

Enthousiast zei ik dan ook volmondig JA op het verzoek handen te komen lezen bij Soulfulliving tijdens een 4-daagse yogaretreat in Spanje. Want hoe heerlijk is het om er even tussen uit te zijn, terug de warmte in, op een prachtige plek in de bergen waar je in korte tijd weer helemaal oplaadt.

Naast yoga biedt deze retreat je nog veel meer waaronder, footreflexologie, tarot-readings, massages, workshops, soundhealings, iedere avond heerlijke vegetarische maaltijden en natuurlijk handlezen. Alles onder de bezielende leiding van Mireille Goedkoop.

Klinkt goed toch? Zin in een lang weekendje inspanning, ontspanning, verrassing, inzicht en genot van 9-12 oktober, meld je snel aan bij SOULFULLIVING.