Yeah het ultime shopevenement van het jaar Flavourites Live!

Het is al bijna weer zo ver, FLAVOURITES LIVE!, ongelooflijk hoe snel er weer een jaar voorbij is. En yes, ik ben ook weer van de partij. Ik zal alle drie de dagen van 12:00 - 18:00 weer korte consulten geven en natuurlijk hoop ik je te zien.

En nog leuker, wil je een gratis toegangskaartje? Dat kan, we geven er drie weg dit jaar. Wat moet je er voor doen? Gewoon het bericht delen op jouw facebook via mijn Facebook pagina Joyce van Nispen Handanalyse & personal coaching en het op mijn pagina laten weten dat je graag kans wilt maken op een gratis toegangskaartje.
Op zaterdag 14 november zal ik laten weten wie de gelukkigen zijn.



Vrijdag 20, zaterdag 21 & zondag 22 november
Waar:  FLAVOURITES LIVE! De Kromhouthal, Amsterdam Noord
Wat: HET shopevenement van de leukste webwinkels Live!, workshops, fotoshoots & primeurs
Hoe laat: tussen 12:00 - 18:00
Kosten:  € 10,- voor een kort consult
 drie dagen lang het ultieme shopevenement met 150 webwinkels. Uitgelezen moment om in één keer alle Sint & kerst aankopen te regelen en dan ook nog eens leuke workshops, lezingen en natuurlijk je handen laten lezen.