Maan van de Voorouders

Ja inderdaad die is al geweest! En nee, ik heb inderdaad geen voorbereidende blogpost hierover geschreven. De Maan van de Voorouders van afgelopen 25 september vierde ik in Spanje met de andere dames die met mij mee waren op de retraite 'Ontdek & Leef de beste versie van Jezelf'. Bij de vorige retraites schreef ik gewoon een blogpost, maar deze keer was er geen ruimte bij mij. Ik zat zelf in een voorouder proces, dus het kwam er simpelweg niet van.

                                          illustratie door Sulamith Wülfing

Imiddels weet ik dat voor alles een tijd is en dat afdwingen oftewel NU, zoals ik het graag heb, geen enkele zin heeft. Ik kan je niet exact zeggen wanneer het allemaal begon, maar weet wel dat dit proces jaren, zeg maar rustig eeuwen de tijd nodig heeft gehad om tot deze conclusie te komen. Geloof mij, pas op het allerlaatste moment kwam het totale plaatje. En het blijft wonderbaarlijk hoe dit zich openbaart en met welke kracht & steun vanuit het universum dit gepaard gaat. Manifestaties waarbij zelfs ik, als heks, even met verbazing naar stond te kijken. Het is niet voor niets dat het getal '3' voor groei staat. Ikzelf was mij op dat moment niet bewust van het feit dat het al de 3e retraite in een jaar was die ik organiseerde en dat het achteraf logisch was dat de groei in deze tot een geheel kwam.

Ik ben ontzettend dankbaar voor alles & iedereen die hier een aandeel in heeft gehad maar vooral voor die vrouwen die erbij waren die dagen. Christina, Evelien, Greet, Irma, Maaike & Marianne duizendmaal dank!