Nieuwe deuren die opengaan

Vorige week gaf ik voor de allereerste keer een retraite in ons eigen Portugese huis. Behoorlijk spannend voor mij, zo zonder de fysieke aanwezigheid van Maarten. Maar jongens wat was het prachtig. Ik ben zo dankbaar dat ik deze retraite mocht geven in deze bijzondere tijd met stuk voor stuk fantastische deelnemers. Er zijn weer hele nieuwe deuren opengegaan, voor zowel de deelnemers als voor mij. 

HEKSEN,  HANDBOEK VOOR EEN MAGISCH LEVEN

En tja hoewel niet gepland maar 'toeval' bestaat niet, kwam exact op 1 oktober, de dag dat het Volle Maan van de Voorouders was, ook mijn boek van de drukker. Van diverse kanten ontving ik in Portugal bericht van hoe prachtig het boek is, superleuk al die enthousiaste reacties. Was ook best een beetje raar want al die mensen hadden 'm al in hun handen, terwijl ik 'm zelf nog niet had aanschouwd. Het maakte het terugkeren vanuit een omgeving waar je eigenlijk niet meer weg wilt een stukje makkelijker, want  het boek lag op tafel in Amsterdam op mij te wachten.

 


Inmiddels is het overal en ergens te bestelen van Bol tot aan de lokale boekhandel en uiteraard bij de uitgeverij de Wereld van Snor . Zelfs in de boekhandel van Castricum, waar ik grotendeels ben opgegroeid, staan het boek van Maarten 'Adellijk wild' en die van mij gemoedelijk naast elkaar.
De officiële lancering van het boek is op 31 oktober, het Heksennieuwjaar, Samhain & ook nog eens de Volle Maan van Transformatie. Hoe we dit gaan doen is nog onduidelijk gezien de 'Corona' restricties.

HANDLEZEN VOLKSUNIVERSITEIT

Wat in ieder geval wel doorgaat, ondanks de huidige restricties, is de cursus Handlezen op de Volksuniversiteit. Deze stond indertijd gepland voor maart, werd verschoven naar augustus om vervolgens weer naar oktober door te schuiven. De groep die dinsdag van start gaat is vol. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook die mensen die nu op de wachtlijst staan binnen afzienbare tijd aan bod komen, dus wanhoop niet en geef je gewoon op via de Volksuniversiteit dan ben je verzekerd van een plek bij een volgende cursus. 

    afbeelding via Pinterest

 Dan zijn er nog andere cursussen die eind 2020 of begin 2021 van start gaan.

CURSUS LEVEN MET DE MAAN

Dit is een cursus van dertien lessen, één keer per maand, waarbij jij alles leert over de thematiek van de verschillende volle manen, de standen van de maan en hoe deze toe te passen in jouw leven. Daarnaast leer je op praktische wijze van alles over magie en diverse hulpmiddelen die jij kunt inzetten in jouw leven. Mocht dit je aanspreken dan kan je je opgeven via de mail joyce@vannispen.nl

Start: december 2020
Aantal deelnemers: maximaal 6
Kosten: € 550

                                 afbeelding via Pinterest


CURSUS TAROT & NUMEROLOGIE

Vanaf januari 2021 start er weer een nieuwe jaarcursus Tarot & Numerologie. Ik zeg het er maar direct bij het is een intensieve 'life changing' cursus. Om de week les en iedere dag van de week ben je wel even met de Tarot & zelfreflectie bezig.

Heb je interesse? Stuur een mail naar joyce@vannispen.nl. PS: Voor diegene die zich al hadden aangemeld, ik heb jullie namen ergens genoteerd maar er is door het overlijden van Maarten zoveel wat mijn aandacht vroeg de afgelopen periode waardoor ik jullie namen niet meer op mijn netvlies heb. Daarom het verzoek aan jullie om mij alsjeblieft nog even een bevestigingsmail te sturen?

Start: januari 2021
Aantal deelnemers: maximaal 4 per groep
Kosten: € 1200,-

afbeelding via Pinterest