Kerst 2010

1 dag nadat we het laatste deel van mijn examen heb moeten inleveren. In feite ben ik dus klaar, nou ja, je bent nooit klaar want je leert continue, zeker met een vak als dit.

Dus je zou denken, die geniet van de kerst, wat ik ook doe met volle teugen, maar op het moment dat iedereen weer terug is naar z'n eigen stek, zit ik toch op de bank, met m'n twee weken oude Macbook en ben ik bezig met het maken van deze blog.

De foto heb ik genomen in Santorini, Griekenland, waar dit handlees apparaat stond te pronken op het plaatselijke dorpsplein. Ik baalde een beetje dat m'n kennis van de griekse taal nihil is anders had ik zeker m'n handen in deze intrigerende machine gestopt.  Anyway, ik vond 'm zo mooi en typerend voor juist alle vooroordelen die men over het algemeen heeft ten aanzien van handlezen dat ik 'm juist gekozen heb als logo. 

Dus mensen, ik laat u graag met alle liefde zien wat handlezen WEL is. 

Als dank aan Santorini die me dit logo in de schoot worp twee andere foto's van dit prachtige eiland.