Omdat ik er zin in had

Na 4 weken continue TO DO's heb ik ff geen zin, alles wat moet doe ik niet aan vandaag. Dus vanochtend in bed met ontbijt met Ipad van man in de hand ging ik naar de happinez site, ik had geen zin in koffiedik lezen dus waagde ik me aan de origami, en geloof me een hele opgave voor mij.

De enige keer dat ik probeerde een vogel te maken leek nergens op, dus tja, of ik hier nou de rust van zou vinden? grote ergenis lag eerder in het verschiet. Desalniettemin, dochter en ik gingen aan de slag, zij haakte na het hoofd al af, ik bleef proberen tussen koffiebezoek, vriendjes en vriendinnetjes haal & breng en lunch door. En ondanks dat mijn man dacht dat het resultaat een vlieger was, zie ik er wel een beetje een buddha in, nou ja.... 

Voor wie zich uit wil leven Happinez do it yourself, ik laat het origami gebeuren voortaan weer aan me voorbij gaan.