Lifeprints Wow!

De afgelopen twee weekenden was ik tot diep in de nacht aan m'n Mac gekluisterd. Niet vanwege een marathon seriesessie Soprano's of een verplichte conference call maar vanwege een intensive over lifeprints.

afbeelding via Favim, bron onbekend


Wat is dat dan? Nou, we hebben allemaal (op een enkele uitzondering na) vingerafdrukken en we weten ook dat iedere vingerafdruk uniek is, vandaar dat Justitie ze ook inzet als identificatiesysteem. Als handlijnkundigen kunnen we ook nog eens veel karaktereigenschappen lezen uit deze vingerafdrukken en wat zo fijn is, ze zijn onveranderlijk. Maar Richard Unger gaat nog tig stappen verder, hij heeft een systeem ontwikkeld waarbij we uit dezelfde vingerafdrukken je Levensschool, Levensles en je Levensdoel kunnen lezen. Hoe gaaf is dat!

Vanzelfsprekend had ik zijn boek en het boek van Ronelle Coburn (IIHA) al verslonden maar mijn honger was nog niet gestild. Zo'n 28 uur verder aan input over dit systeem is mijn rommelende maag gevuld, maar mijn trek naar meer onderzoek is des te groter, gimme some more fingerprints!