En dan na de vakantie

Nog een paar daagjes en de tijd zonder verplichtingen breekt aan, althans, mocht onze vakantie enigszins willen slagen dan zullen we echt op de juiste tijden op de Italiaanse treinstations moeten verschijnen. 


Geen zeilen dus, zoals met deze trip waar ik ooit bij het krieken van de dag vanuit onze kajuit deze foto heb genomen. Ik wist dat ik in Italië was, maar waar? Dit jaar wordt het een cultureel gebeuren en zal ik exact weten waar ik ben, maar voordat ik er dus tijdelijk de stekker eruit trek even een paar werk gerelateerde berichten over wat er in het najaar qua handlezen allemaal nog op de planning staat.

Happinez Festival, 15 & 16 september 2012
Het allereerste festival ooit georganiseerd door Happinez, twee dagen lang inspiratie door lezingen, workshops & consulten. Da's toch iets om naar uit te kijken. Ellen Duim, de beste lerares die je je kan bedenken (ik spreek uit ervaring) geeft beide dagen lezingen over handlezen en om je nog meer van dienst te zijn neemt ze vier handlezers (waaronder ik) op sleeptouw mee om in de Oosterse Tent korte handleesconsulten te geven.



Stel, dat ik een van deze dagen even de tijd heb om ook iets te volgen van dat alles wat er te beleven valt ben ik helemaal een gelukkig mens. Want ik zou heel graag Lorna Byrne willen horen spreken over beschermengelen, of Marcel Derkse over liefde & dood. Snel leren te ontspannen door Noor Francken en de zandmandala willen bezichtigen van Tashi Norbu. Slechts een kleine greep van wat er zich die dagen allemaal plaatsvindt. Voor meer info & reserveren check Happinez Festival, want vol is vol.

Workshop Intuïtie 
Samen met Jacqueline de Gruyter, o.a. docent Tarot/Orakel aan de Volksuniversiteit, zijn we bezig om dit najaar een workshop Intuïtie te ontwikkelen. We kunnen nog niet in details treden, maar wel alvast een tipje van de sluier lichten.

Intuïtie, wat is het? Het komt in vele vormen voor, het kan bijv. het stemmetje zijn of gevoel dat je zegt dat iets ok is of juist niet, of het simpelweg weten dat wat je doet goed is en zo zijn er nog vele anderen vormen. Feit is dat iedereen het heeft, de een meer dan de ander of wellicht in een andere vorm. De een vertrouwt er blindelings op, de ander laat het overrulen door de ratio.

Tijdens de workshop leer je waar intuïtie allemaal in de handen kan staan. En nog leuker, aan de hand van jouw eigen handen, zie je waar jouw specifieke deel aan intuïtie zit.
Met deze wetenschap ga je vervolgens gericht aan de slag met oefeningen aan de hand van een door jou uitgekozen orakel, om deze intuïtie verder te ontwikkelen. De enorme collectie orakelkaarten van Jacqueline is op zich al een feest om naar te kijken.



Wil je meer informatie hierover of op de hoogte gehouden worden over wanneer deze workshop plaatsvindt? Laat het me weten via de mail.

Cursus Handlezen Volksuniversiteit Amsterdam
Vanaf 1 november start de korte cursus handlezen op de donderdagavond. In deze vijf lessen leer je o.a. de basis van het handlezen, de levens-, hoofd- en hartlijn, de huidpatronen en specifieke lijnen. Inschrijven is mogelijk via de website van de Volksuniversiteit


En natuurlijk gaan we gewoon door met de privé-consulten. Mailen voor een afspraak mag en heus ik zal antwoord geven, maar m'n agenda heb tijdens m'n vakantie niet op zak.
Rest mij jullie allen een top vakantie toe te wensen


Ciao