my personal hand shopper

Ik! heb mijn persoonlijke handenshopper, jawel, genaamd Kick. Het is ongelooflijk wat Kick zoal tegenkomt wat ik zou willen tegenkomen. De vorige keer had ze een knots van een houten hand meegenomen, waar ze, ondanks dat ze er zelf aan verknocht was geraakt, toch afstand van deed en 'm aan mij overhandigde. Een perfecte hand om folders in te doen.

Gisteren kwam ze dit pracht exemplaar tegen, wat een plaatje. En de lijnen die erop staan kloppen ook redelijk, al mag de Saturnuslijn iets meer naar het midden van de hand, loopt de Apollolijn richting de ringvinger en doen we niet meer aan 'marriage' lijnen, want dan zouden we, gezien de gemiddelde hand die ik tegenkom flink wat huwelijken afwerken.

Wat is dat dan toch met Kick dat zij die dingen wel tegenkomt en ik niet? Nou, Kick heeft daar oog voor, ze kijkt anders, heeft een absoluut gevoel voor alles wat mooi is en wordt daar door aangetrokken. Of dat nou in Cruichi, op een rommelmarkt of een designers omgeving is, ze pikt gewoon het juiste eruit. En hoe fijn is het om zo'n iemand in je omgeving te hebben, heeeel fijn kan ik je zeggen. Kan niet wachten totdat haar nieuwste vondst bij mij thuis staat.