Feathers of Friendship

Met Flavourites Live! en de feestdagen voor de deur bedacht ik me, wat zou ik nou leuk vinden om te ontvangen? En ik weet heus wel dat ik mijzelf niet als graadmeter moet nemen, maar ja, toevallig had ik niemand anders in de buurt. Ikzelf vind de allerleukste kadootjes degene die echt persoonlijk zijn en wanneer mogelijk altijd bij me kan hebben.

Dus met die gedachte in het achterhoofd bedacht ik de 'Feathers of Friendship' armbandjes. Ze zijn stuk voor stuk persoonlijk door mij geknoopt. Waarom deze titel? De knoop deed mij denken aan de veertjes van een vogel en in een goede vriendschap (althans zo zou het idealiter moeten zijn) mag je volledig jezelf zijn, zo vrij als een vogel. Vandaar de naam.

Wat is er nog meer persoonlijk aan? Ik heb gekozen voor verschillende vogels (vraag me niet naar de namen) en die weer gelinkt aan de kleuren volgens de numerologie. Dus het ene armbandje is geschikt voor het ene nummer, de andere weer voor een andere en vaak ook een combinatie. Maar hoe weet je nu welke geschikt is voor jou of voor de persoon aan wie je 'm wil geven? Heel simpel je stuurt mij een mailtje met daarin de geboortedatum van de persoon voor wie het armbandje is en ik vertel je welke geschikt zijn.

Was dat alles? Nee, je krijgt er ook nog een kaartje bij met de beschrijving van de ziel van die persoon. Nou persoonlijker kan ik het niet maken.

Onderstaand de afbeelding van wat je dus allemaal kado gaat geven wanneer je dit besteld.

Kosten: € 19,95 (exclusief verzendkosten)



















Je begrijpt wellicht dat ik geen mega aantallen op voorraad heb, maar wat er momenteel aan diverse kleurstellingen beschikbaar is kan je vinden in de zijbalk onder 'FEATHERS OF FRIENDSHIP numerologisch sieraad'. Onderstaand drie voorbeelden.