FEEST BIJ FLAVOURITES LIVE!


Komend weekend alweer de vijfde editie van FLAVOURITES LIVE!. Voor diegene die al vier jaar lang deze happening hebben gemist even een uitleg. Flavourites is een verzamelwebsite van de allerleukste & origineelste webshops van Nederland, met spulletjes die je niet standaard in de winkel zult vinden. Nu organiseert Flavourites éénmaal per jaar een LIVE event in Amsterdam waar 160 van deze crème de la crème hun assortiment aanbiedt, workshops kunnen worden gevolgd, lezingen worden gegeven. En geloof me (ik spreek uit ervaring) hier wordt je heel blij van! Het ideale moment om al je Sinterklaas of Kerst shopping in één keer te doen, creatief bezig te zijn en wat nieuws te leren.

Naast voeding voor het oog, de buik en het lijf is er ook voeding voor de geest op Flavourites Live!, want ik zal alle drie de dagen vanaf 12:00 weer aanwezig zijn om korte handleesconsulten te geven.

En omdat we bij Flavourites Live dit jaar een feestje vieren wegens de vijfde editie geef ik dit jaar 5 gratis entreekaarten weg ter waarde van €12,50 per stuk. Er zijn twee manieren om deze kaarten te bemachtigen, namelijk:

De eerste drie bezoekers voor een handleesconsult bij BETER & LEUK op donderdag 21 november aanstaande ontvangen een gratis entreekaart voor Flavourites Live!

De andere twee zijn te bemachtigen door het bericht via FACEBOOK te delen & mijn pagina te liken.

Dus...wil je één dag gratis naar het leukste event van het jaar op vrijdag 22, zaterdag 23, zondag 24 november van 10:00 - 18:00? dan weet je wat je te doen staat.

Meer informatie? dubbelklik op: FLAVOURITES LIVE!