It's coming!

It's coming.... Sinterklaas, Kerst, Oud & Nieuw. De tijd voor gezelligheid samen binnendeurs komt met gezwinde spoed nabij. Hoe fijn dat we de komende weekenden twee fantastische evenementen hebben om te bezoeken, te genieten en op speurtocht te gaan naar die originele cadeautjes voor al je dierbaren. Sounds like fun! en dat is het ook.

De eerste die op de planning staat is zondag 19 november de MODERNE HIPPIE MARKT. Hij is een tijdje van de radar geweest, maar ben superblij dat deze weer terug is. Begin oktober was de eerste comeback van de Markt, waar ik vanwege de retraite in Spanje niet bij kon zijn. Maar deze keer wel en ik heb ontzettend veel zin om van 12:00 - 18:00 weer heel veel handen te gaan lezen.


En dan dat weekend daarop, het mega event FLAVOURITESLIVE! Al meer dan 10 jaar op een rij lukt het Flavourites om drie dagen lang het meest fantastische, sfeervolle shop wahalla van het land neer te zetten. En ik ben zo dankbaar dat ik al zoveel jaren daar deel van mag uitmaken. FlavouritesLive! is van 24 t/m 26 november en ik zal ook al die drie dagen aanwezig zijn om jullie handen te lezen. TOT SNEL!