Wat voor leuks is er allemaal NA deze zomer?

Uiteraard gaat het NU vooral om genieten en nog eens genieten, en daarbij worden we goed verwend met dit prachtige weer. Gelukkig maar, want zoals ik al in mijn vorige blog schreef over de nieuwe maan & de zonsverduistering van 13 juli, gebeurt er van alles op kosmisch gebied wat direct gevolg heeft op ons.

En... het is nog niet klaar, want er staat voor 11 augustus weer een nieuwe maan met een gedeeltelijke zonsverduistering in de planning! De Tarotkaart van die dag is 'XII de Gehangene', dat klinkt wellicht 'IEK!', maar dat is het niet. De 'XII de Gehangene' vraagt je om even afstand te nemen en het leven vanuit een ander perspectief te bezien, letterlijk op z'n kop. Dit kan tot hele nieuwe inzichten leiden, een dag van geestelijke groei! 
De volle maan die daarop volgt in augustus is de maan van 'het Weten' waarbij inzichten ook nog eens als bliksem kunnen inslaan.

Maar goed, dit alles bij elkaar heeft wat weg van een soort centrifuge aan gebeurtenissen die nogal tot verwarring kan leiden. En dan denk jij wellicht 'whaaah wat te doen? Geen stress!  Ik vertel je alvast wat ik aan mogelijkheden heb dit najaar om met al die inzichten actief & praktisch aan de slag te gaan. Dan kan jij deze zomer in ieder geval lekker in de 'chill' modus, en op je gemak al die opties de revue laten passeren, om vervolgens te besluiten wat er voor jou tussen zit waar jij verder mee kan.

AUGUSTUS

VERDIEPINGSLESSEN HANDANALYSE
Vanaf eind augustus starten er weer verdiepingslessen handanalyse. Dit is een vervolg op de cursus Handanalyse bij de Volksuniversiteit Amsterdam. Hierbij ga jijzelf aan de slag met het maken van afdrukken van handen en lezen en dat kan best eng zijn. Daarom doen we een blok van vijf sessies, 1x per maand een avond/middag waar we met een kleine groep de handen die jullie hebben afgedrukt samen bespreken zodat je wat zekerder wordt in je vertaling naar de eigenaar van de handen.


afbeelding via Instagram

Dus heb je mijn cursus Handanalyse bij de Volksuniversiteit gevolgd en wil je meer informatie, aarzel niet en stuur mij een mailtje (joyce@vannispen.nl)

SEPTEMBER

RETRAITE ONTDEK & LEEF DE BESTE VERSIE VAN JEZELF  
Alweer de 3e retraite binnen een tijdsbestek van 12 maanden, wie had dat ooit gedacht. Deze retraite vindt plaats van 21 september tot 26 september 2018 in de prachtige Villa Tranquilo van Irma & Joost in Valencia, Spanje. Het doel van deze retraite is om inzicht te krijgen in jouw onderbewuste deel, hoe dit jouw handelen beïnvloedt, en welke lessen & krachten hierin liggen. Vervolgens gaan we aan de slag met deze inzichten, leren we vertrouwen op ons onderbewuste deel en dit actief in te zetten.

We gaan zulke bijzondere dingen doen: Handanalyse, Tarot, Numerologie, de Maan & energie en als klap op de vuurpijl sluiten we deze dagen af met de Maanviering van de Voorouders. Geloof me, dit belooft een fantastisch einde van de zomer, een super begin van de herfst en een 'snowproof' start voor de winter te worden.
Op de vraag aan de deelnemers van de laatste retraite om in drie woorden hun beleving van de retraite weer te geven kreeg ik: ‘Een leerzaam en magisch cadeau voor jezelf', ‘Spannende, leerzaam en verrijkend’, ‘Thuiskomen! Diepere zelfkennis’, ‘ Magische verwondering’, ‘ Explorerend, magische en numerologisch’, ‘ Intens, bijzonder en adembenemend’ en allen 'Voor herhaling vatbaar' in de zin dat ze graag nog verder de verdieping in willen evenals sommige deelnemers van de eerste retraite.
Deze mogelijkheid wil ik ze volgend jaar ook graag geven. Echter dat betekent wel dat er volgend jaar geen retraite zal plaatsvinden voor nieuwe deelnemers. Na deze zal er dus pas weer op z'n vroegst in 2020 een retraite als deze georganiseerd worden. Dus mocht je denken, volgend jaar zou leuk zijn, dat gaat 'm niet worden, pak die kans NU.

*Algemene info over de inhoud van de retraite te vinden op deze link (let wel op, de datum die hier staat vermeld is die van 2017, de retraite voor dit najaar is van 21 - 26 september 2018 : Retraite, ontdek en leef de beste versie van jezelf


*Wil je een impressie over de locatie dan kan je die HIER vinden.

Meer informatie? stuur een mailtje naar joyce@vannispen.nl

OKTOBER

CURSUS HANDANALYSE
Al zes jaar lang, geef ik met heel veel plezier, de cursus handanalyse bij de Volksuniversiteit in Amsterdam mag geven. Een cursus waarbij je de basisbeginselen van het handlezen leert. Het leuke van deze cursus (al zeg ik het zelf) is dat je op basis van je eigen handen & die van je medecursisten de lesstof tot je neemt


afbeelding via We Heart it

Op 4 oktober start er weer een nieuwe cursus. Hij staat al online en is dus open voor inschrijving via de website van de VOLKSUNIVERSITEIT

NOVEMBER

FLAVOURITES LIVE!
Inmiddels kunnen we wel zeggen dat Flavourites Live een begrip in evenementenland is op het gebied van producten, workshops & food. Ieder jaar is het weer een waarachtig feestje. Op 23, 24 & 25 november 2018 zal er weer een Flavourites Live! plaatsvinden in de Kromhouthal in Amsterdam Noord.

 afbeelding via Flavourites

En net als de afgelopen zes jaar het geval is geweest, kijk ik er wederom naar uit om ook bij deze Flavourites Live! jullie handen te mogen lezen, en ja, ik neem mijn Tarot kaarten ook mee, dus.....dat kan ook. Noteer de data in je agenda. Kaarten zijn te bestellen via Flavourites 

DECEMBER

CURSUS LEVEN MET DE MAAN
Zoals de meesten nu wel weten ben ik de afgelopen jaren bewust en op praktische wijze bezig geweest met de invloed van de Maan in mijn leven. En geloof me, je hoeft geen heks te zijn om OOK hiermee aan de slag te gaan.

afbeelding via Fandom

Vandaar deze cursus van dertien lessen, één keer per maand, waarbij jij alles leert over de thematiek van de verschillende volle manen, de standen van de maan en hoe deze toe te passen in jouw leven en als kompas te gebruiken. 

De cursus start in december 2018 en helaas, sorry, deze is al helemaal volgeboekt. Maar wil je graag verzekerd zijn van een plek bij de cursus vanaf eind 2019 stuur mij een mailbericht. (joyce@vannispen.nl)

JANUARI 2019  

CURSUS TAROT & NUMEROLOGIE
De eerste groep is ('tot hun verdriet', zeggen ze) al bijna klaar, de tweede groep is in mei van start gegaan en vanaf januari 2019 gaat er een derde groep van start. Het is een intensieve jaarcursus, om de week een avond les met behoorlijk wat huiswerk. Net als de 'Retraite, Ontdek & Leef de beste versie van Jezelf' heeft deze cursus een 'LIFE CHANGING' effect.

afbeelding via The Wild Unknown

Wil je meer informatie? ik heb nog één plek beschikbaar, dus laat het mij weten. (joyce@vannispen.nl)

EN...

Als alles loopt zoals we het graag zouden willen dan zal er voor het einde van 2018 daadwerkelijk een website zijn waar alle informatie over handanalyse, tarot, regressie, cursussen etc op te vinden is en meer. Want er komt ook een heuse webshop met 'magische' producten, hetzij door mij zelf vervaardigd of door mij geselecteerd. Ik beloof niks, maar zal wel m'n best doen om deze voor de komst van Sint & Kerst in de lucht te hebben. 

 foto door Rezallah

Rest mij jullie nog een fantastische zomer toe te wensen en hopelijk zien we elkaar daarna weer!