Sorry!

Ben al vanaf half zes klaar wakker hier in New York en terwijl de windvlagen om het huis heen gaan en buiten de temperatuur -14 graden is kom ik erachter dat ik in mijn vorige post een grove fout heb gemaakt. Niet dat ik het kan herstellen want het momentum is voorbij. En dat spijt mij enorm. Had ik het kunnen voorkomen? Absoluut! Alle info had ik dus daar lag het niet aan, het was het snel, snel tussendoor kortom mijn eigen tekortkomingen die mij hier genekt hebben. Het hebben van vele kransen als huidpatronen heeft voordelen maar kent ook zeker zijn valkuilen en yep, dit was er één van.

Waar zat de fout, letterlijk in het feit dat de maansverduistering van de 21ste niet zichtbaar zou zijn in Nederland, dat is wat er staat, terwijl ik wist dat deze gedeeltelijk zichtbaar zou zijn, maar in de haast 'cut, copy, paste' uit een ander bericht van mij er niet meer opgelet. Les voor mij, maar gemiste kans voor diegene die 'm wellicht graag hadden willen zien en niet hebben gezien door mijn fout. Mijn oprechte excuses. Ik heb goede hoop dat, met de Kelken Twee die voor mij vanochtend viel, deze aanvaard wordt.


 Dit gezegd hebbende, ga ik nu douchen en eens kijken waar we dichtbij in deze ijskou ontbijt kunnen scoren.