It's for real now

Wellicht weten sommigen van jullie het al, misschien ook niet, maar er wordt een boek uitgegeven, geschreven door mij. Wat? Yep. Ik had het zelf nooit kunnen bedenken maar het is waar. Gisterenavond ontving ik het bericht dat ie online al gelanceerd is. Voelt nog heel onwerkelijk, zoals wel meer dingen dit jaar onwerkelijk voelen. Maar 'it's for real now' en al zeg ik het zelf, het ziet echt fantastisch uit. Zowel de illustraties als de opmaak zijn perfect afgestemd op de inhoud. Kijk zelf maar, de cover alleen al is een plaatje op zich. 

En waar gaat het boek dan over? Over de structuur waarnaar de heks zich toe verhoudt, zoals de seizoenen, volle manen en maanfasen. Maar ook praktische uitleg over allerlei hulpmiddelen waaronder Tarot, Edelstenen, Numerologie, Pendelen en Handlezen zodat je die kunt toepassen in jouw eigen leven. Want hoe meer inzicht jij in jezelf hebt, des te beter jij jouw leven kunt creƫren zoals jij dat wilt, op jouw unieke wijze. Kortom een boek waarin je de heks in jezelf gaat ontdekken.

De illustraties door Valesca van Waveren, de vormgeving door Balthazar Studio en uitgegeven door Uitgeverij Snor

Het boek is beschikbaar vanaf 15 oktober maar is al bij diverse boekhandels te reserveren, dus..
Hier de link die ik gisteren kreeg doorgestuurd via, en nogmaals dank daarvoor, Kelly van Kempen.