Fase I

Het is even stil geweest hier, niet omdat ik niks te melden had, maar omdat ik druk bezig was met het reorganiseren van het huis om zo een plek in te richten voor de handlees-sessies.

Ik had gemeld dat ik besloten had om dit in het knusse tuinhuis te doen wat toen nog overvol was met spullen voor Liefgoed. Deze moesten een andere plek krijgen maar waar? Ik was van mening dat de muur van slaapkamer van onze zoon hier uitermate geschikt voor zou zijn. Het was even onderhandelen, maar in ruil voor een bank en evenveel kasten voor zijn gebruik als voor mij, was hij akkoord.

Het oude kleine door mijn vader voor hem gebouwde kastje in de vorm van een strandhuisje moest helaas eruit, evenals de zilveren commode. Een mega-kast kwam hiervoor in de plaats.

Hieronder foto's van de oude situatie & de nieuwe.