Handen in beeld: kadootje

Bij handen in beeld plaats ik een foto waarbij de handen of vingers centraal staan. De foto wordt gekoppeld aan een situatie of thema wat op dat moment bij mij speelt, in combinatie met handlijnkunde.






































foto via Favim bron Flickr

Er zijn van die dagen dat je kadootjes mag ontvangen, zomaar, zonder jarig te zijn. Gisteren was zo'n dag, zo'n eentje om dankbaar voor te zijn. Mijn moeder werd weer voor een jaar gezond verklaard, dat alleen al is een van de beste kadootjes die er zijn. 's-Avonds bij een prachtig en heerlijk kerstdiner nog vele kadootjes mogen ontvangen. Maar een heel speciaal kadootje ontving ik die middag van een klant. Naast de mooie pakjes was het allergrootste geschenk voor mij haar woorden: 'Dit jaar was bijzonder door de ontmoeting met jou, bedankt en lieve groet'.

Het maakt mij zo dankbaar dat ik dit werk mag doen en sterkt mij in het geloof dat ik het juiste pad heb gekozen. Dus lieve, lieve Ineke, dank je wel voor dit geweldige kadoo!