Handen in beeld

Gisterenavond laat kwam ik met het idee om wekelijks een foto waarin de hand een centrale functie heeft te posten. De foto zou een link moeten hebben met hetgeen mij op dat moment bezig zou houden en daarbij, wanneer mogelijk, ook nog gerelateerd aan handlijnkunde. Klonk mij als leuk in de oren.

Maar dan volgt het praktische gedeelte zoals fotograferen, waar haal ik in vredesnaam de tijd vandaan om dat allemaal te doen? Niet dus, gelukkig zijn er zoveel mooie foto's gemaakt door anderen en hebben deze op het web gedeeld, dus een schat aan bronnen. Ik wil in iedergeval alvast alle fotografen bedanken voor het beeldmateriaal, vanzelfsprekend vermeld ik de bron, maar helaas is niet altijd alles te herleiden, dus mocht je iets tegenkomen wat van jou is en je naam staat er niet bij, please laat het me weten!

Nou.. we gaan van start.

foto via Favim bron Tumblr.